Sense necessitat de tancar i de deixar de treballar en els altres tres foros oberts:
- Els conceptes erronis en Biologia i Geologia i l'alfabetització lingüística
- Els marcadors socials
- L'aprendre a aprendre
doncs es permet introduir altres temes importants als nostres debats, com ha estat per exemple adonar-nos de la utilitat del DIIGO per a la nostra pràctica docent, què us sembla si comencem una vessant més pràctica?, com pot ser el cas de l'utilització de les TIC a les nostres classes, a les nostres o a la de altres companys i companyes d'una manera més concreta i propera a nosaltres.
La proposta concreta seria la de plasmar pràctiques educatives, be perquè les estem utilitzant o be perquè les hem vist, ens les han comentat, les han aconsellades ... i debatre-les, ja sabeu que no per ser un tòpic és menys cert que en el nostre treball no n'hi han receptes i, tècniques, metodologies que a mi em van molt be i em funcionen en altres entorns poden resultar un fracàs, i a l'inrevés. Doncs d'això es tracta d'aportar experiències (i si són lliures millor) i comentar els seus pros i contres.
El tema el podem fer tant ample com vulgueu i com volguem, així podem comentar aspectes i aplicacions conceptuals, procedimentals, actitudinals, d'avaluació etc. El cas de les metodologies de José Luis Castillo citada pe Sergio, podria ser un bon començament i més concretament la seua posada en pràctica d'eixa proposta d'exàmens, que personalment em sembla d'allò més interessant per començar a canviar algunes coses al si de les nostres aules.
Al cap i a la fi era l'objectiu fonamental al crear el grup.
Què us sembla?

Visitas: 318

Respuestas a esta discusión

Com a mostra he creat un canal per a Biologia i Geologia
Efectivament, Joan, de fet ho vaig conèixer a través d'una invitació de Pilar

RSS

2024   Creado por Red Social INTEF.   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio